برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

مهمترین سوالات تعیین سطح زبان و مصاحبه شغلی انگلیسی

در این مقاله به بررسی یکی از مهمترین نیازهای علاقه مندان به زبان می پردازیم. شرکت کردن در یک آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی و یا در یک مصاحبه شغلی انگلیسی نیازمند آمادگی است. در این مقاله به بررسی مهمترین نمونه سوالات تعیین سطح زبان انگلیسی و مصاحبه شغلی خواهیم پرداخت. این نمونه سوال های و تمرین ها آمادگی شما را برای شرکت در مصاحبه و تعیین سطح بسیار بالا خواهد برد و به شما اعتماد به نفس مضاعف خواهد داد.

رایج ترین سوالات تعیین سطح و مصاحبه شغلی

زبان آموزانی که از میان روش های یادگیری زبان انگلیسی روش کلاس زبان را انتخاب کرده اند باید از فیلتر تعیین سطح عبور کنند. این کار به موسسه مورد نظر شما سطح دانش شما را نشان می دهد. بر اساس سطح دانش، شما در یکی از دوره های آموزشی قرار می گیرید. قبل از مراجعه به موسسات زبان انگلیسی مطالعه این مطلب به شما کمک زیادی می کند. در این بخش ما به مهمترین سوالات تعیین سطح زبان انگلیسی می پردازیم. سوالاتی که دانستن آن ها به شما کمک می کند با آمادگی کامل به آزمون تعیین سطح بروید.

در اولین گام شما باید توانایی معرفی خود به زبان انگلیسی را به دست بیاورید. ما قبلا در مطلبی جداگانه به طور کامل این تکنیک را بررسی کردیم. به طور خلاصه شما باید بتوانید مهارت زیر را به دست آورید:

معرفی خود با نام و نام خانوادگی

سوال:

What’s your name?

جواب:

My name is …/ I’m …

توانایی بیان سن و سال تولد

سوال:

How old are you?

جواب:

I’m … years old.

معرفی تعداد و جنسیت اعضای خانواده تان

سوال:

How many people are there in your family?

جواب:

There are … (number) people in my family. They are …

معرفی شغل و یا هنر و حرفه ی خود

سوال:

What do you do?/ What’s your job?

جواب:

I am a/ an …

صحبت کردن درباره عادت ها و سرگرمی هایتان

What’s your hobby?/ What do you like? / What’s your favorite … ?

جواب:

I like/ love/ enjoy/ … (sports/ movies/ …/)

بیان میزان تحصیلات و رشته تحصیلی

سوال:

What do you study? / What is your major?

جواب:

My major is …

بیان وضعیت تاهل

سوال:

Are you married?

جواب:

I’m married/ single/ engaged/ divorced.

و …

در آزمون سوالات تعیین سطح زبان و مصاحبه شغلی این ها مهمترین سوال هایی عمومی ای است که می تواند از شما پرسیده شود. همانطور که گفتیم قبلا در مطلبی با عنوان “معرفی خود به انگلیسی” به طور کامل و با مثال به آن پرداختیم. سوال هایی که در بالا مطرح شد تا حد زیادی از نیاز شما را به سوالات تعیین سطح شفاهی کلاس زبان برطرف می کند. در این جا قصد داریم به سوال های گوناگونی که در شرایط مختلف پرسیده می شود بپردازیم.

نمونه سوالات تعیین سطح زبان و مصاحبه شغلی

نمونه سوال مصاحبه شغلی

در ادامه بررسی سوالات تعیین سطح زبان و مصاحبه شغلی به سراغ نمونه سوالات مصاحبه شغلی می رویم. در مصاحبه شغلی به زبان انگلیسی سوالات سطح بالاتری از معرفی خود به زبان انگلیسی دارند. شما در این بخش باید بتوانید به سوالات اساسی تر و عمیق تری جواب بدهید. در اینجا به بررسی چنیدین سوال احتمالی می پردازیم.

 

سوال: کدام ویژگی این شغل را دوست دارید؟

What aspects of this job interest you the most?

نمونه جواب:

I’m very excited about this job because of the variety of different work. I’m well rounded and it’s always exciting when I can use many of my skills for a job.

سوال: تا چند وقت می خواهید در این کار مشغول باشید؟

How long do you plan on staying with this company?

نمونه جواب:

To tell you the truth, I have been working and gaining experience to get into this company. This is where I want to be and I plan on staying a long time if I’m offered the job.

سوال: چگونه می توانید میان خانواده و کارتان تعادل برقرار کنید؟

How do you balance both your family and your job?

نمونه جواب:

I’m very organized and I plan everything I do. This helps me to easily find a balance between family and work.

سوال: اگر با مدیر به مشکل خوردید چه می کنید؟

What do you do when you have a problem with your boss?

نمونه جواب:

I’m very open with my manager. I feel it’s important that my manager knows about how I feel. I always start a conversation and try and solve our differences through professional conversation.

سوال: انتظارات شما از مدیرتان چیست؟

What do you expect from your manager?

نمونه جواب:

The most important thing I want from my manager is constructive feedback so I know where I need to improve. I want to continually grow and having a good manager will help me achieve my goal.

ما دراینجا به بررسی نمونه سوالات تعیین سطح زبان و مصاحبه شغلی پرداختیم و سوالات گوناگونی را بررسی کردیم. دامنه سوالات می تواند در بخش مصاحبه شغلی بسیار گسترده باشند. علاقه مندان باید دایره لغات خود را توسعه داده تا با استفاده از همین چارچوب پاسخگویی بتوانند به تمامی سوالات تعیین سطح زبان و مصاحبه شغلی پاسخی مناسب بدهند.

بهترین نرم افزار آموزش زبان چیست؟

نرم افزار یادگیری زبان انگلیسی شیوا.این نرم افزار مهارت های گوش دادن،نوشتن و خواندن را در شما بهبود می بخشد و شما را برای آزمون تعیین سطح کلاس زبان آماده می کند.