برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

بانک جامع نمونه سوال زبان انگلیسی پایه یازدهم با جواب

اگر دنبال نمونه سوالات امتحانی زبان انگلیسی پایه یازدهم با جواب برای ترم اول و دوم هستید در ادامه می توانید دانلود شان کنید.

نمونه سوال امتحانی زبان انگلیسی پایه یازدهم

شناخت ساختار امتحان پایان‌ترم زبان انگلیسی می‌تواند کمکی فراوانی به دانش آموزان در قبولی در امتحان زبان انگلیسی بکند. مطالعه مطالب کتاب و مباحث درسی اگرچه اهمیت فراوانی برای دانش آموزان دارد ولی با سنجش خود باید به عمق یادگیری این مطالب پی ببرند و درصدد رفع نقاط ضعف و مشکلات خود باشند. در این مجموعه تعدادی نمونه سوال امتحان زبان انگلیسی پایه یازدهم با جواب قرار داده شده است تا دانش آموزان گرامی بعد از انجام آزمون زبان بتوانند جواب‌های خود را بررسی کرده و پی به میزان دانش خود در این درس ببرند. شما با این نمونه سوال‌های زبان انگلیسی می‌توانید نتایج شگفت‌انگیزی در این درس کسب کنید و با اطمینان خاطر و با اعتمادبه‌نفس در جلسه امتحان حاضر شوید. این نمونه سوال های درس زبان برای هر دو نیم ترم در نظر گرفته شده اند.

برای مشاهده نمونه سوال امتحانی زبان انگلیسی تمامی پایه های تحصیلی به این بخش بروید. دانش آموزان گرامی در صورت نیاز به بررسی جواب های تمرین های داخل کتاب می توانید به بخش دانلود گام به گام زبان انگلیسی یازدهم بروید.

نمونه سوال امتحانی
نمونه سوال امتحانی

 

نمونه سوالات ترم اول زبان پایه یازدهم با جواب

 

نمونه سوالات ترم دوم زبان پایه یازدهم با جواب

 

نکته: در میان انبوه نمونه سوال های زبان انگلیسی یازدهم، بهتر است از استانداردترین های آن ها استفاده کنید. ما در این مجموعه سعی کرده ایم که بهترین نمونه سوال های زبان انگلیسی یازدهم را برای دانش آموزان گرامی فراهم کنیم. این سوالات از بهترین مدارس و بهترین طراحان سوال جمع آوری شده است.

کلام آخر

برای اینکه یادگیری زبان انگلیسی برای تان راحت تر شود پیشنهاد من استفاده از اپلیکیشن آموزش انگلیسی شیوا است.البته با مقاله های زیر هم می توان تا حدودی به انگلیسی مسلط شد.