برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

دانلود بانک جامع نمونه سوال زبان انگلیسی پایه هفتم با جواب

در این مقاله می توانید نمونه سوال های زبان انگلیسی پایه هفتم را همراه با جواب شان دانلود نمایید.

نمونه سوال امتحان زبان انگلیسی پایه هفتم

از دیرباز عدم آگاهی نسبت به مباحث امتحانی و شیوه مرسوم پرسش های هر آزمونی می توانسته استرس را برای فرد آزمون دهنده فراهم کند. همیشه با نزدیک شدن به ایام امتحانات یکی از مهمترین دغدغه دانش آموزان داشتن نمونه سوالات امتحانی است. درس زبان انگلیسی همیشه به عنوان یکی از چالشهای دانش آموزان حساب می شود. به خصوص برای مقاطع تحصیلی ای که برای اولین بار با این درس و امتحاناتش مواجه می شوند. از این رو یادگیری زبان انگلیسی برای دانش آموزان پایه هفتم مبحث جدی ای است که باید با حل کردن نمونه سوال برای دانش آموزان به یادگیری هرچه بیشتر آنها کمک کرد و استرس و نگرانی را نسبت به امتحان از آنها دور کرد. در این قسمت سعی شده نمونه سوال های زبان انگلیسی پایه هفتم با جواب و همچنین مربوط به سال های اخیر قرار داده شود تا دانش آموزان دغدغه و نگرانی ای نسبت به پیدا کردن جواب صحیح نداشته باشند و همچنین از جدیدترین سوال های زبان انگلیسی پایه هفتم بهره مند شوند. این سوالات به طور جداگانه برای هر دو نیم ترم اول و دوم مهیا شده است تا به طور تخصصی به این مقوله پرداخته شده باشد.

برای مشاهده نمونه سوال امتحانی زبان انگلیسی تمامی پایه های تحصیلی به این بخش بروید. همچنین می توانید در این بخش کتاب گام به گام زبان انگلیسی پایه هفتم را به صورت رایگان دانلود کنید.

نمونه سوالات ترم اول زبان پایه هفتم با جواب

نمونه سوال زبان انگلیسی پایه هفتم
نمونه سوال زبان انگلیسی پایه هفتم با جواب

 

نمونه سوالات ترم دوم زبان پایه هفتم با جواب

 

کلام آخر

اگر از زبان انگلیسی خوش تان می آید و می خواهید سیر تا پیازش را یاد بگیرید نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا را از همین صفحه دانلود کنید و روی گوشی اندرویدتان نصب نمایید.