برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

لغات ضروری تافل (به همراه فایل دانلود pdf)

برای قبولی در تافل باید دایره کلمات بسیار وسیعی داشته باشید در این درس می خواهیم در قالب چند PDF دایره واژگان تان را گسترش دهیم.پس برای دانلود PDF لغات تافل در ادامه با ما همراه باشید.

لغات ضروری تافل چیست؟

همان‌طور که بخش آزمون‌های بین‌المللی زبان انگلیسی بررسی کردیم، آزمون تافل یکی از معتبرترین آزمون‌ها است. این آزمون که هرساله در حال برگزاری است دارای داوطلبان زیادی است. برای موفقیت در این آزمون داوطلبان نیاز به مهارت‌های متفاوتی دارند که در بخش معرفی آزمون تافل به‌طور کامل به آن پرداختیم. در این بخش به معرفی لغات ضروری تافل پرداخته ایم و  فایل pdf کتاب لغات ضروری تافل را برای دانلود قرار داده ایم.

داوطلبان این آزمون نیاز به دانش و مهارت در زمینه‌های نوشتاری، گفتاری، شنیداری و خواندن دارند. از این‌ رو نیاز به داشتن دانشی کافی درزمینهٔ لغت های انگلیسی امری بسیار ضروری است. این امر به این علت دارای اهمیت بیشتر است که این دانش برای هر چهار مهارت موردسنجش در آزمون تافل موردنیاز است. یعنی داوطلبان با ارتقاء یک مهارت، حاصل آن را در کل آزمون خواهند دید.

روش یادگیری لغت های ضروری تافل

لغات ضروری تافل

طبق تجربه به دست آمده از داوطلبان زبان انگلیسی بهترین روش، یادگیری لغت های زبان انگلیسی آموختن آن ها در داخل جمله است. این کار به یادگیری کاربرد لغات و بهتر به خاطر سپردن آن ها به شما کمک زیادی خواهد کرد. شما می توانید واژگان ضروری را به صورت رایگان از لینک های زیر دانلود کنید. در فایل اول تنها واژگان ضروری به همراه معنی فارسی قرار داده شده است و در فایل دوم، کتاب کلمات همراه با توضیحات بیشتر و قرار گرفتن کلمات در قالب جملات و به صورت تکست اصلی می باشد.

دانلود PDF لغات ضروری تافل

نتیجه گیری

هر چه قدر هم PDF های بالا کاربردی باشند بازهم به نظر من برای یادگیری کلمات بهتر  است از نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا استفاده کنید.