برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

سوالات کنکور زبان های خارجی در 10 سال اخیر همراه پاسخنامه

یکی از بهترین راه های افزایش در صد درس زبان انگلیسی در کنکور استفاده از سوالات کنکور زبان 10 سال اخیر است.برای همین سعی کردیم تست های کنکور ده سال اخیر را برای دانلود در این مقاله قرار دهیم.

کنکور زبان های خارجی چیست؟

در ایران فارغ التحصیلان مدارس دبیرستان هر ساله پس از پایان دوران تحصیلی در ماراتن کنکور شرکت می کنند. این داوطلبان در یکی از رشته های ریاضی فیزیک، تجربی، انسانی، هنر و زبان های خارجی شرکت می کنند. ما در این مقاله به بررسی کنکور زبان های خارجی و جزئیات آن خواهیم پرداخت. امیدواریم با مطالعه این مقاله نسبت به این رشته آگاهی مطلوب را پیدا کنید. همچنین برای داوطلبان این رشته، سوالات کنکور زبان های خارجی در 10 سال اخیر فراهم شده است. قطعا مرور این سوالات می توانند به داوطلبان دید بهتری نسبت به کنکور این رشته بدهد. برای زدن تست های بیشتر می توانید به مطلب سوالات زبان کنکور سراسری سال های اخیر سر بزنید. در آن مطلب، سوالات زبان انگلیسی رشته های ریاضی، تجربی و انسانی در 10 سال اخیر آورده شده است.

دانلود تست های زبان کنکور
دانلود تست های زبان کنکور ده سال اخیر

سر فصل های کنکور زبان های خارجی

لازمه موفقیت در هر آزمونی، اطلاع از جزئیات آن آزمون است. شما به عنوان یک داوطلب در این رشته باید بدانید، که این آزمون شامل چه بخش هایی می شود. همچنین باید جدا از سر فصل مطالب از زمانی که برای هر دفترچه در نظر گرفته می شود، مطلع باشید. دانستن همه ی این موارد به موفقیت بیشتر شما کمک می کند.

دفترچه عمومی (تعداد سوال: 100 – مدت پاسخگویی: 75 دقیقه)
سوالات فرهنگ و معارف اقلیت‌های دینی (تعداد سوال: 25 – مدت پاسخگویی: 17 دقیقه) و زبان‌های خارجی غیرانگلیسی (تعداد سوال: 25 – مدت پاسخگویی: 20 دقیقه)
دفترچه اختصاصی زبان انگلیسی (تعداد سوال: 70 – مدت پاسخگویی: 105 دقیقه)
دفترچه اختصاصی زبان آلمانی‌ و فرانسه (تعداد سوال: 70 – مدت پاسخگویی: 105 دقیقه)

دانلود سوالات کنکور زبان 10 سال اخیر

کلام آخر

برای قبولی در کنکور افزون بر تست زدن نیاز به آموزش صفر تا صدی زبان انگلیسی در حوزه های گرامر،مکالمه و کلمات دارید.این آموزش ها همه در نرم افزار یادگیری انگلیسی از پایه شیوا جمع شده اند.

ویژگی های نرم افزار آموزش انگلیسی شیوا

  • آموزش گرامر
  • 100 مکالمه صوتی با ترجمه
  • آموزش 1000 کلمه در کمتر از یک ماه

لینک های دانلود شیوا