برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

بانک جامع نمونه سوال زبان انگلیسی پایه نهم با جواب

اگر فردار امتحان زبان دارید و به دنبال نمونه سوالات زبان انگلیسی پایه نهم در ترم اول یا دوم هستید.این مقاله را تا انتهامطالعه کنید.چون ده ها نمونه سوال مهم را آن قرار دادیم.

نمونه سوالات امتحانی زبان انگلیسی پایه نهم

مطالعه و آزمون دو بخش جدایی‌ناپذیر در سیستم آموزشی هستند. بعد از گذراندن یک‌ترم تحصیلی حالا نوبت به آزمون دانسته‌های خود رسیده است. چه‌بهتر که قبل از اینکه در سر جلسه امتحان نشسته و آزمون اصلی ترم را بدهید با انجام چندین نمونه سؤال زبان انگلیسی پایه نهم، خود را محک جدی بزنید و دانسته‌های خود را به چالش بکشید. در این بخش چندین نمونه سوال زبان پایه نهم با جواب برای شما دانش آموزان عزیز تهیه شده تا دیگر دغدغه‌ای نسبت به سبک سؤالات امتحان زبان خود نداشته باشید. با جدیت زیاد نسبت به حل این نمونه سؤال‌های زبان انگلیسی اقدام کنید زیرا از سطح دانش خود مطلع خواهید شد و می‌توانید برای ادامه مطالعه خود برنامه‌ریزی دقیق‌تری انجام دهید. در ادامه شما می توانید نمونه سوال های زبان انگلیسی را برای هر دو ترم اول و دوم دانلود کنید.

برای مشاهده نمونه سوال امتحانی زبان انگلیسی تمامی پایه های تحصیلی به این بخش بروید. همچنین اگر به دنبال بررسی کردن جواب های درست تمرین های درس های زبان انگلیسی هستید می توانید از بخش گام به گام زبان انگلیسی پایه نهم این کتاب را به رایگان دانلود کنید.

نمونه سوال زبان انگلیسی پایه نهم
نمونه سوال زبان انگلیسی پایه نهم

نمونه سوالات ترم اول زبان پایه نهم با جواب

 

نمونه سوالات ترم دوم زبان پایه نهم با جواب

 

کلام آخر

اگر پس از دادن امتحان زبان تان خواستید انگلیسی را حرفه ای بیاموزید نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا را نصب کنید.چون این اپلیکیشن از صفر زبان را را به شما می آموزد.

مقاله هایی که برای آشنایی بیشتر با انگلیسی پیشنهاد می شود: