برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

آموزش زبان انگلیسی با آهنگ (معرفی اپلیکیشن شیما)

یکی از تکنیک هایی که اخیراً بسیاری از افراد برای یادگیری انگلیسی استفاده می کنند آموزش زبان انگلیسی با آهنگ است.این تکنیک به نسبت سایر روش های خشک و بی روح آموزشی بازده بیشتری دارد لذا اگر مایل هستید با آن آشنا شوید در ادامه مقاله ما را همراهی کنید.

آموزش زبان انگلیسی با آهنگ و موسیقی

در این مقاله به سراغ یکی از جذاب ترین و بهترین روش های یادگیری زبان انگلیسی رفته ایم. آموزش زبان انگلیسی با آهنگ، موسیقی و شعر موضوعی است که در اینجا به آن خواهیم پرداخت. به طور کلی شیوه های موزیکال آموزش بهره وری یادگیری را در زبان آموزان به طور جدی بالا می برد. در ادامه به تاثیر موسیقی در یادگیری و همچنین ،روش یادگیری زبان انگلیسی با آهنگ و معرفی بهترین نرم افزار آموزش زبان انگلیسی از این طریق می پردازیم.

آموزش زبان انگلیسی با آهنگ
آموزش زبان انگلیسی با آهنگ های جدید انگلیسی

تاثیر موسیقی در یادگیری

ظرفیت ذهن آدم ها قابلیت توسعه و ارتقا دارد. این کار می تواند با روش های مختلفی صورت گیرد. یکی از جذاب ترین روش ها، توسعه از طریق موسیقی است. موسیقی می تواند باعث افزایش تمرکز ما در هنگام یادگیری بشود. حتماً همانطور که شما هم تجربه کردید، موسیقی می تواند به بهبود خلق و خو و به دست آمدن حال خوب شود. در تمام دنیا از موسیقی و آموزش های ریتمیک به عنوان ابزارهای تقویت ذهن یاد می شود. در همین راستا در کشور خودمان و در سطح جهان تحقیقات بسیاری انجام شده است. نتیجه تحقیقات به بهبود عملکرد حافظه در هنگام استفاده از موسیقی اشاره می کنند. محققین پی برده اند، که استفاده از موسیقی و آهنگ یادگیری را عمیق تر و ماندگارتر می کند.

روش یادگیری زبان انگلیسی از طریق موسیقی و آهنگ

تکنیک آموزش زبان با آهنگ
تکنیک آموزش زبان با آهنگ

ما همگی در زندگی تجربه زمزمه کردن حداقل یک موسیقی و آهنگ را داشته ایم. ار این رو آهنگ و موسیقی جزء جدایی ناپذیر زندگی ما انسان ها است. به طور کلی هرچیزی به صورت ریتم دار برای ما انسان ها لذت بخش تر است. با استفاده از همین مزیت می توانید زبان انگلیسی را هم بیاموزید. شک نکنید،که استفاده از شیوه موزیکال یادگیری زبان انگلیسی به بهبود حافظه شما کمک خواهد کرد. در این روش با استفاده از شنیدن موسیقی های قوی و لذت بخش، گوش شما به حروف انگلیسی عادت خواهد کرد. بعد از مدتی آموزش می توانید هم متوجه جمله های انگلیسی آن ها شوید و هم معنی آن ها را بفهمید.

دانلود نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیما

نرم افزار آموزش زبان انگلیسی با آهنگ و موسیقی شیما، یک نرم افزار ایرانی تخصصی آموزش زبان انگلیسی است. در نرم افزار شیما، قویاً بر روی قدرت و مهارت شنیداری زبان انگلیسی زبان آموزان کار شده است. مهارتی که معمولاً از دید سازندگان اپلیکیشن های زبان انگلیسی دور مانده است. در این نرم افزار آموزش زبان، بستری فراهم شده است تا یادگیری زبان انگلیسی به حالتی لذت بخش تبدیل شود. شما می توانید از این اپلیکیشن برای تقویت قدرت مکالمه خود نیز استفاده کنید. در بخش آموزش مکالمه زبان انگلیسی، می توانید خود را در موقعیت های مختلف تجسم کنید. گفتمان های مختلف و متنوعی که، می تواند نحوه صحبت کردن شما را در شرایط مختلف تداعی کند.

در این نرم افزار آموزش زبان انگلیسی با آهنگ و موسیقی، بخش های مختلف دیگری نیز برای کاربران تعبیه شده است. در این اپلیکیشن شما می توانید، دایره لغات خود را توسعه بدهید. همچنین سری به بخش آزمون نرم افزار زده، تا آموخته های خود را محک بزنید. اپلیکیشن شیما با بیش از 150 هزار بار دانلود، در سالیان اخیر توانسته یکی از محبوب ترین نرم افزار های آموزش زبان ایران باشد. همین حالا می توانید به صورت رایگان، از طریق یکی از آدرس های زیر این نرم افزار را بر روی گوشی های اندرویدی خود نصب کنید. این نرم افزار به صورت آفلاین کار کرده، و نیازی به اتصال هرباره به اینترنت برای استفاده ندارد. نسخه 3.0.3 هم اکنون قابل دانلود است.

کلام آخر

تسلط بر زبان انگلیسی تنها با یادگیری کلمات و اصطلاحات امکان پذیر نیست.انگلیسی علاوه بر کلمات،قواعدی دارد که باید حتماً بلد باشید.برای یاد گیری قواعد زبان انگلیسی می توانید از نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا استفاده کنید.

چرا با نرم افزار یادگیری زبان شیوا انگلیسی یاد بگیرم؟