برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

آموزش حروف الفبا انگلیسی با شعر و آهنگ

اگر می خواهید به فرزند خردسال تان انگلیسی یاد دهید و راهش را نمی دانید.از ویدیو موزیکال آموزش الفبای انگلیسی زیر استفاده کنید.چون بچه از طریق ویدیو های موزیکال راحت یاد می گیرند.

آموزش موزیکال حروف الفبا انگلیسی

در ادامه آموزش های مقدماتی زبان انگلیسی به بحث اموزش حروف الفبا انگلیسی می رسیم. در این بخش شما می توانید با مشاهده این ویدئو آموزش حروف الفبا انگلیسی به شکل بسیار تاثیر گذاری این حروف را به خاطر بسپارید.

حروف الفبا انگلیسی

در زبان انگلیسی حروف الفبا دارای بیست و شش حرف می باشد. به حروف الفبا در زبان انگلیسی، English Alphabet می گویند. این حروف به دو شکل کوچک و بزرگ نوشته می شوند. این حروف دارای اشتراکاتی با زبان فرانسوی و آلمانی و اسپانیایی دارند. یادگیری الفبای انگلیسی با شعر و موسیقی می تواند تاثیر آن را به شدت افزایش دهد. ماندگاری یادگیری با این روش شاید برای شما مادام العمر باشد. لذت یادگیری الفبای انگلیسی را با این روش هرگز از یاد نخواهید برد.

اموزش حروف الفبا انگلیسی

حروف بزرگ زبان انگلیسی

 

A, B, C, D, E, F, G, H, I, J, K, L, M, N, O, P, Q, R, S, T, U, V, W, X, Y, Z

 

حروف کوچک زبان انگلیسی

a, b, c, d, e, f, g, h, i, j, k, l, m, n, o, p, q, r, s, t, u, v, w, x, y, z

تلفظ حروف الفبای انگلیسی

اِی، بی، سی، دی، ای، اِف، جی، اِچ، آی، جِی، کِی، اِل، اِم، اِن، اُ، پی، کیو، آر، اِس، تی، یو، وی، دابل یو، اِکس، وای، زد

 

حروف ترکیبی زبان انگلیسی

در ادامه آموزش حروف الفبا انگلیسی به حروف ترکیبی می رسیم. حتما با خودتان خواهید گفت که برخی از حروفی که ما در زبان فارسی از آن ها استفاده می کنیم در اینجا نیست. پس تکلیف ما برای حروفی که در زبان فارسی هست و در حروف الفبا انگلیسی نیست، چیست؟ در این حالت ما از ترکیب دو حرف از حروف الفبای انگلیسی، حرف مورد نظر خودمان را می سازیم. به طور مثال حرف “چ” که در حروف الفبا نیست را می توانیم با ترکیب حروف بسازیم. برخی حروف هم که معادل آن در زبان انگلیسی موجود است را میتوان با ترکیب دو حرف ساخت. به طور مثال حرف “ف” هم دارای حرف “f” و هم از حروف ترکیبی “ph” ساخته می شود. در اینجا به بررسی مهمترین و پرکاربردترین حروف ترکیبی (Diagraph Words) می پردازیم.

حرف ترکیبی Ch

ترکیب این دو حرف صدای “چ” می دهد.

مثال: Check

 

حرف ترکیبی Kh

ترکیب این دو حرف صدای “خ” می دهد.

مثال: Khorasan

 

حرف ترکیبی Zh

ترکیب این دو حرف صدای “ژ” می دهد.

مثال: Zhoosh

 

حرف ترکیبی Ph

ترکیب این دو حرف صدای “ف” می دهد.

مثال: Physics

 

حروف ترکیبی Sh

ترکیب این دو حرف صدای “ش” می دهد.

مثال: Show

 

حروف ترکیبی Gh

ترکیب این دو حرف صدای “ق” می دهد.

مثال: Ghost

کلام آخر

اگر می خواهید به صورت تخصصی تک تک حروف الفبا را به کودک تان بیاموزید لطفا از ویدیو های زیر استفاده کنید.

در ضمن برای آموزش انگلیسی از پایه اول دبستان می توانید نرم افزار شیوا را دانلود کنید.چون شیوا همه مهارت های زبان انگلیسی را از صفر تا صد آموزش می دهد.