برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

کاربردی ترین کانال های آموزش زبان انگلیسی در تلگرام

اگر برای انگلیسی یاد گرفتن تلگرام را انتخاب کردید در ادامه بهترین کانال آموزش زبان انگلیسی تلگرام معرفی شده اند که می توانید از آنها استفاده کنید.

آموزش زبان انگلیسی از طریق کانال تلگرام

با تبدیل‌شدن دنیا به یک دهکده‌ی جهانی، روزبه‌روز نیاز به یادگیری زبان انگلیسی به‌عنوان زبان بین‌المللی رایج در دنیا برای ما اهمیت پیداکرده است. با توجه به این نیاز پیش‌آمده و از طرفی مشغله‌های فراوان موجود در زندگی آدم‌ها وقت کمتری برای شرکت در جلسات آموزشگاهی برای ما فراهم است. حتی باوجود وقت کافی گاهی مشکل اصلی برای نرفتن به آموزشگاه می‌تواند نبود بودجه کافی باشد. دنیای الکترونیک امروزه کار را برای این دست کاربران راحت کرده و برای آموزش زبان انگلیسی دیگر نیاز به‌وقت و هزینه زیادی ندارند. یکی از روش های دنیای امروز یادگیری از طریق کانال تلگرام زبان انگلیسی است.

ما در اینجا به بررسی و معرفی چندین کانال پرطرفدار و مفید برای کسانی که به دنبال کانال تلگرامی زبان انگلیسی می‌گردند می‌پردازیم. در این کانال‌ها به مباحث مختلفی همچون گرامر، لغات، مکالمه و … پرداخته‌شده است و برخی کانال‌ها مربوط به آموزش زبان انگلیسی برای کودکان می‌باشد.

کانال مکالمه زبان انگلیسی در تلگرام

یکی از مهم‌ترین ضعف‌های ما ایرانی‌ها در حوزه زبان انگلیسی عدم توانایی در صحبت کردن به علت آشنا نبودن با جملات و اصطلاحات این زبان می‌باشد. یادگیری زبان از طریق مکالمه یکی از شیوه‌های بسیار کاربردی برای زبان آموزان عزیز می‌باشد که از این طریق می‌توانند با جملات روتین و بسیار کاربردی در صحبت‌های روزمره زبان انگلیسی آشنا بشوند. در این بخش شما با نحوه صحبت کردن در محیط‌های مختلف اجتماعی قرار می‌گیرید و با نحوه بیان جملات بیشتر آشنا می‌شوید. ما در این بخش به شما کانال‌های زیر را پیشنهاد می‌کنیم تا هر چه بیشتر به توسعه‌ی این بخش از یادگیری خود بی افزایید.

 

آموزش زبان از طریق تلگرام
آموزش زبان از طریق تلگرام

 

کانال گرامر زبان انگلیسی در تلگرام

حتماً برای شما نیز پیش‌آمده است که برای چینش جملات خود دچار مشکل شده باشید. یا ندانید که برای به کار بردن فعل‌های خود در زمان‌های مختلف از چه قاعده‌ای باید استفاده کنید و یا از خود پرسیده‌اید که افعال بی‌قاعده و باقاعده زبان انگلیسی کدام هستند؟ برای برطرف کردن مشکلاتی ازاین‌دست شما نیاز دارید که وقت بیشتری برای آموزش گرامر زبان انگلیسی خود بگذارید و طبیعتاً یکی از راه‌های سریع دسترسی به این دانش‌ها کانال‌های تلگرامی آموزش گرامر زبان انگلیسی هستند که در ادامه نمونه‌هایی به شما پیشنهادشده است.

 

کانال آموزش لغات زبان انگلیسی در تلگرام

داشتن دایره لغات بالا یکی از ویژگی‌های بسیار خوب برای هر داوطلب آموزش زبان می‌تواند باشد که دست یافتن به آن مستلزم خواندن متن‌های متنوع و آشنایی با کاربرد لغات در جمله می‌باشد. شما حتی با داشتن اطلاعات جامع در حوزه گرامر زبان انگلیسی بدون داشتن دایره لغات گسترده نخواهید توانست درزمینهٔ ساخت جمله موفق باشید. برای این کار نیاز دارید تا هرروزه با لغات جدیدی آشنا شده و با مرور، آن‌ها را به حافظه بلندمدت خود بسپارید. برخی کانال‌های آموزش لغات انگلیسی هستند که به‌طور تخصصی به این نیاز شما پرداخته و مشکلات شمارا در این حوزه برطرف می‌کنند.

 

کانال تلگرام آموزش زبان انگلیسی برای کودکان و نوجوانان

برخلاف گذشته‌های بسیار دور که دانستن زبان انگلیسی در بزرگ‌سالان هم کمکی به توسعه زندگی آن‌ها نمی‌کرد، امروزه با توجه به توسعه علوم کامپیوتری و فنّاوری و استفاده از مرجع‌های معتبر انگلیسی‌زبان برای مطالعه، سن نیاز به یادگیری این زبان روزبه‌روز به پایین‌ترین حد خود می‌رسد، به‌طوری‌که برخی والدین از همان کودکی تلاش می‌کنند که این دانش را به کودکان خود بیاموزند. با توجه به مشکلات رفت‌وآمد و هزینه‌های فرستادن کودکان و نوجوانان به کلاس‌های زبان والدین می‌توانند این کار را در خانه و از طریق کانال‌های تلگرامی آموزش زبان برای کودکان و نوجوانان انجام دهند. در ادامه برخی از کانال‌های مرتبط به شما پیشنهاد می‌شود که در حوزه فعالیت می‌کنند.

 

کانال های زبان عمومی پر بازدید

اگر شما یک کاربر عمومی در حوزه زبان انگلیسی هستید و تمایل دارید که در تمام حوزه‌های زبان انگلیسی به‌طور هم‌زمان دانش کسب کنید و از مزایای یادگیری زبان انگلیسی در منزل بهره مند شوید و نیاز به یک منبع جامع برای یادگیری زبان انگلیسی دارید به شما پیشنهاد می‌شود که حتماً در یکی از کانال‌های زیر عضو شوید تا با تماس هرروزه به منابع انگلیسی از فراموشی دانش خود جلوگیری کنید و هرروزه با اطلاعات مفید و جامع و گوناگونی مواجه شوید. کافی است که تنها ده الی پانزده دقیقه در روز به یکی از این کانال‌ها سر بزنید تا از نتیجه آن در بلندمدت شگفت‌زده شوید.

 

کلام آخر

به غیر از تلگرام در یوتیوب و اینستاگرام هم میشود انگلیسی یاد گرفت برای همین در مقاله های زیر بهترین پیج ها و کانال های این دو رسانه را معرفی کردیم.